Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gołdapi

Biuletyn Informacji Publicznej

O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO PIW

O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO

POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W GOŁDAPI

 

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gołdapi z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 17A, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, w który wyposażone są jednostki budżetowe ( Dz. U. z 2019r, poz. 2004 ze zm. ) informuje o posiadaniu zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego z przeznaczeniem do nieodpłatnego przekazania innej jednostce budżetowej.

 

Jednostki budżetowe zainteresowane przejęciem składników majątkowych proszone są o złożenie  do dnia 19 lipca 2024r. pisemnego wniosku o nieodpłatne przekazanie wskazanych składników majątku, który należy kierować do Powiatowego Lekarza Weterynarii w Gołdapi na adres: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gołdapi, ul. Wojska Polskiego 17A, 19-500 Gołdap.

 

Wniosek powinien zawierać elementy i dokumenty wymienione § 38 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019r. ( Dz. U. z 2019r., poz. 2004 ze zm. )

 

O podziale majątku decydować będzie kolejność otrzymanych wniosków.

 

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Pan Krzysztof Tylenda lub Pani Katarzyna Krzyżewska,

tel. 87 444 50 30, 696429069

 

Szczegółowy wykaz zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego zawiera załącznik nr 1.

 

Powiatowy Lekarz Weterynarii

w  Gołdapi

 

Załącznik: Wykaz składników

Wytworzenie: Krzysztof Tylenda (03.07.2024 godz. 10:51)
Publikacja: Krzysztof Tylenda (03.07.2024 godz. 10:51)
Rejestr zmian
Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zablokować cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Przeczytaj więcej o cookies lub ukryj ten komunikat x